Voor een goed verloop van de
praktijk vraag ik om de volgende zaken te respecteren:

  • Behandelingen
    gebeuren steeds op afspraak.

  • Een
    behandeling is steeds een middelenverbintenis.

  • Behandelingen
    dienen contant betaald te worden tenzij anders overeengekomen.

  • Annulering
    van de afspraak gebeurt steeds telefonisch.

  • Bij
    annulering van de afspraak is er een schadevergoeding schuldig van het
    volledige bedrag indien de afspraak werd geannuleerd niet /of binnen de 48 uren
    voorafgaand aan de afspraak.

  • Bij
    achterstal van betaling zijn geen consultaties meer mogelijk.

  • De
    facturen dienen betaald te worden binnen de 8 dagen na de consultatie.

  • Eventuele
    transactie- of bankkosten zijn op rekening van de gefactureerde.

  • Bij
    aanmaning wordt het factuurbedrag verhoogd met administratiekosten, met een
    minimum van 50€.

  • In geval
    van niet-tijdige betaling is automatisch, van rechtswege en zonder voorafgaande
    ingebrekestelling een nalatigheidintrest verschuldigd van 10% vanaf de
    vervaldatum van de factuur, evenals een forfaitaire schadevergoeding van 10%
    met een minimum van € 50.

  • Klachten
    moeten worden geformuleerd binnen de vijf dagen na ontvangst van de factuur en
    dit per aangetekende brief.

  • In geval
    van betwisting zijn alleen de rechtbanken territoriaal bevoegd van de plaats
    waar de praktijk gevestigd is of deze volgens keuze van de praktijk.